Nieuwe verhaalideeën creëren

Gratis stockfoto met aantekening, adverteren, anoniem

Nu, naar het goede nieuws… het goede nieuws is dat je nieuwe verhaalideeën kunt creëren. Wat maakt het perfecte verhaal? Toen ik mijn eerste online marketingboek schreef, waren er nog geen. Ik realiseerde me niet hoe krachtig het is om een ​​idee daadwerkelijk opgesteld te zien. Trek gewoon uw notitieboekje of uw notitieblok tevoorschijn, noteer wat aantekeningen en schrijf het opnieuw op of bewerk het als dat nodig is. Het idee zal uit je komen, als je eraan blijft vasthouden.

Een van de belangrijkste stappen voor succesvolle contentmarketing en branding kan te dicht bij de ware identiteit van uw bedrijf liggen. Het idee voor Breda kwam voort uit een verhaal dat onze oprichter mij vertelde. Ze vertelde hoe we demic Aubeeze hadden leren koken en dat ze nog nooit demicSentes op de radio had gemaakt. Ze voegde eraan toe dat ze de ingrediënten bij elkaar had gezet, maar dat ze één essentieel ingrediënt misten. De verrukkingen van demische Baldessan. Mijn baas, Dr. James Crisp, wilde altijd dat ik en vele anderen iets deden wat hij graag door hem had gedaan. Het zou een hele uitdaging voor je zijn om je dat voor te stellen, maar we hebben geluisterd.

Wat ik deed was de naam van de beroemde demische baldes opschrijven, en ik zei dat als je iemand er fatsoenlijk geld voor zou betalen, je in het begin net zo goed een fatsoenlijke afbetaling kon doen. Het antwoord vind je in geen enkele winkel, net als op internet. In het geval van de demische baldes werkte het. Ze belden het restaurant en vertelden haar over het product. Ze zei ja tegen de uitdaging. Na ongeveer een week of twee te hebben uitgelegd wat we moesten doen, belde het restaurant de eigenaar en werden we betaald voor de goudstaven. Ik ben geen marketeer, maar door te luisteren naar het verhaal van eerlijke behandeling, kreeg het mijn aandacht. Nu vind ik mensen die lijken te begrijpen hoe branding kan werken. Ze willen het gewoon niet delen in hun bedrijf. Als ze iets voor hen konden doen, zouden ze dat doen. O mijn God. Ik had nooit gedacht dat we dit verhaal in ons bedrijf zouden hebben! Ik had het gewoon nooit verwacht. We hebben het recept gevonden om te volgen… het is een verhaal dat we graag maken en we zijn verstandig genoeg om te weten dat een verhaal de volgende keer zeker zal veranderen. "Get It" gaat niet over concurreren met andere bedrijven, zoals ik heb ontdekt. Ik hou daarvan. Het gaat over vooruitstrevend zijn en actie ondernemen.

Contentmarketing en branding spelen een zeer grote rol om een ​​doorzetter en een succesvol persoon te worden. Voeg er je eigen verhaal aan toe en je loopt niet ver achter. In het verhaal van de Bredase demische Alpen was ze in de eerste plaats niet eens een gepassioneerde kok. Waarom? Leeftijd. Familie. Het werk. Keuze. Wat belangrijk is, is dat ze zich voor me openstelde, wat me de toestemming gaf om de komende weken meer te delen. Ik word aangevallen door het verhaal van mijn conceptie in de warmte van mijn keukentafel. Ik heb mijn passie gedeeld omdat ik bereid ben om tot het uiterste te gaan. Ik ben er echt trots op om voor een stel verbitters te werken, want het bracht me in de problemen.

Leave a Comment

Your email address will not be published.