Laat de ellende van de wereldwijde financiële crisis uw momentum in het maken van solide financiële groei voor uw bedrijf niet vertragen. Bekijk 6 manieren waarop de nieuwe Microsoft ( HappenOne ) Microsoft CRM 4.0 uw bedrijf kan versterken, rechtstreeks van invloed kan zijn op uw bedrijfsresultaten – En u kunt automatisch profiteren van de voordelen van CRM-software.
1. Microsoft CRM om u een concurrentievoordeel te geven.
Het nieuwe, robuuste Microsoft CRM Framework van vandaag biedt u uitgebreide, inherente CRM-mogelijkheden, een rijke opslagplaats en innovatie op de hele markt voor financiële diensten. Of u nu handelt, adviseert, op de markt brengt of ontdekt, het Microsoft CRM-model is het meest vertrouwde hulpmiddel voor zowel dienstverlenende bedrijven als consumenten. Het geeft u de diepgaande ervaring en uitgebreide functionaliteit die uw inspanningen brandmerken, verkoop en marketing verbeteren en dienstverlenende bedrijven opbouwen. Het Microsoft CRM-programma is gecertificeerd met Microsoft Exchange ActiveSync waardoor het universeel toegankelijk is voor uw klanten en medewerkers. Het is ontworpen om perfect te werken op uw desktop, laptop, mobiele telefoon en BlackBerry. Het integreert eenvoudig met uw bestaande CRM-software.
2. Microsoft CRM voor uitzonderlijke klantenservice
het tijdig en efficiënt bedienen van uw klanten is de belangrijkste activiteit in uw bedrijf. Het Microsoft CRM-programma stelt u in staat uw klanten en medewerkers voorlichting te geven over de producten en diensten die aansluiten bij hun zakelijke en persoonlijke behoeften. U kunt tegemoet komen aan de behoefte van uw klanten aan extra services met de innovatieve aanpassingsopties van Microsoft CRM. U kunt eenvoudig en snel en efficiënt records van callbacks, vergaderingen, contacten, e-mails en andere communicatie openen, sorteren en beheren.
3. Microsoft CRM voor het ontwikkelen van gedetailleerde databaseschema's en toepassingen
Het huidige Microsoft CRM geeft u het inzicht dat u nodig hebt om gedetailleerde databaseschema's te ontwikkelen en uw bedrijfsprocessen te automatiseren. Met verbeterde voltooide software-integratie kunt u nu gemakkelijker uw bedrijfsprocessen in kaart brengen, huidige procedures en procedures verifiëren en documenteren, en uw werk met vertrouwen meten.
4. Microsoft CRM voor het beschermen van uw gevoelige gegevens
Het huidige Microsoft CRM biedt u de duidelijk aangepaste beveiliging die u nodig hebt om vertrouwen te hebben in de integriteit en naleving van al uw zakelijke gegevens offsite. Vanaf het punt van de eerste verwerking van al uw creditcardtransacties, via online back-ups tot zakelijke logische objecten zoals facturen, rekeningen en afschriften, deze worden allemaal veilig opgeslagen, weg van de "hitte" van de huidige overtuigingen over wat er tijdens uw bedrijf gebeurt.
Microsoft CRM geeft je nog een geweldig hulpmiddel – een volledig uitgeruste Analytical Data Base Disk (ADB) die (eindelijk) overal toegankelijk is (ook via USB!). De ADB-bestanden geven je direct toegang tot alle informatie die je nodig hebt in enorm verschillende soorten bestanden; van eenvoudig elektronisch lezen (zoals wachtwoorden) tot meer geavanceerde manieren van lezen en sorteren (zoals een veelzijdig documentformaat). Natuurlijk kunnen de MS CRM altijd programmeergegevens in deze bestanden invoeren, zodat u altijd volledig gebruik kunt maken van de Microsoft Dynamic CRM programmeerintegratie.
5. Microsoft CRM zoekt samenwerking met klanten
In tegenstelling tot de eerdere versie van Microsoft CRM (ook wel Microsoft CRM genoemd, en ook kortweg Microsoft Project Green), heeft Microsoft CRM feitelijk een geheel nieuwe inkomstenstroom opgeleverd, waardoor u klanten kunt verdienen, verkopen en bezitten en vervolgens op nieuwe, unieke manieren kunt profiteren. Dergelijke inkomsten kunnen afkomstig zijn van een onschatbare bron van marketing, verkoop en klantenondersteuning.
Nu voegt Microsoft CRMMicrosoft een gloednieuw mapconcept toe – u kunt met uw klantendatabase werken terwijl u uw bedrijf opbouwt. U kunt aangepaste weergaven maken, sorteer- en filteropties bewerken, weergaven toepassen op geïmporteerde gegevens en de nieuwe API's voor paginawisseling gebruiken.
6. kn netwerken.
Heeft u moeite om de administratie op één plek bij elkaar te houden? Bent u op zoek naar een gehoste Microsoft CRM-oplossing? Microsoft CRM biedt naadloze integratie met webservices waardoor gegevens overal toegankelijk zijn met een webbrowser; nogmaals, ten dienste van zakelijk voordeel.
Conclusie
Al deze informatie-, advies- en ontwikkelthema's worden gepresenteerd als een gecombineerde visie op de toekomst, maar geven eigenlijk slechts een samenvatting van de huidige stand van zaken in Microsoft Dynamics CRM 3.0.
Zakelijke objecten – zoals a.txt of.gif
contacten – the.txt of.jpg
bestellingen – het.xls- of.csv-bestand
medewerkers – de. handschrift (ECM)
citaten – de. pdf of.docxls
invo-contactkaarten waarmee u snel toegang hebt tot gerelateerde informatie en materialen, zoals contracten, beleid, beleid en praktijkplannen
Beleid – een reeks beleidsregels
Documenten – een verzameling discrete documenten
Kalender – calendarDOC pop-up met planning
Tijd – Tijdschema
E-mail – Outlook-interface
Verzoek – interface
Outlook-interface
Excel – OLE – Open Office Agenda-interface
en veel meer…
en veel…